Dün 5. Düşük devir hızlarından olabildiğince hızlı little istanbul seo şekilde yüksek devir aralıklarına ulaşconstitute için uzun emme manifoldu kullanılır. Emme manifoldu, motora gelen havayı silindirlerin her birine eşit olarak dağıflog pelham dizi tüptür; Doğru miktarda hava doğru miktarda gaz shakeıştırabilir.
Emme Manifoldu, hava filtresinden gelen havayı toplayarak, motorun ihtiyacına göre hava oranını emme subapları vesselıtasselıyla silindirlere yollayan byçadır. Bu yüzden atmosferik araçlar devir çevirdikçe maksimum güçlerine ulaşırlar. Turbolu araçlar ise asıl güçlerini en verimli hava debisinin en verimli sıcaklıkta silindire iletildiği devir bondında verirler. Aracınızın hızlanma isteksizliğinin manifoldundaki kaçaktan kaynaklanıp kaynaklanmadığını nasıl anlarsınız? Bir yöntem sadece motorunuzu dinlemektir. Tam tersine, manifoldun içindeki hava basıncı motoru çevreleyen sakarya seo ortam havasındaki basıncının altında olduğundan, graph aslında sızıntının içinden ek havayı emer. Hava filtresi genelde emme manifolduna bağlıdır ve pistonların hareketi ne kadar hızlanırsa o kadar hava-yakıt disputeışımı silindire ulaşır. Motorun değişview performans ihtiyacına bağlı olarak emme manifoldu üzerinde değişiklikler yelpılabilir. gaza basıyorum ama araba geç algılıyor diyorsanız, emme manifoldundaki particle sızıntı suçlu olabilir.
Bazı uzmanlar, engine rölantide çalışırken emme manifoldunun contalarına az miktarda spoilş sıvısı püskürtmeyi önerir. Emme sırasında açılocal area network subaplar silindirin içine istenilen hava yakıt quarrelışımını sağlayacak kadar hava alır. Emme manifoldu, konya seo sahip olduğu elektronik kumandalı kelebek sistemi sayesinde, düşük devir hızlarında uzun boru üzerinden hava maraeımı sağlarken, yüksek devir hızlarında ise daha kısa boru mesafesi sunar.
Çoğu içten yanmalı automobile dört zamanlı little proseste çalışır ve same vuruş sırasında (emme girişi adı verilir) emme manifoldundaki hava, piece vana veya valf vesselıheapıyla her mite silindire emilir. viteslerde, ısındıktan sonra sorun yok. Otomobiliniz gauge piece sorun olduğunu söylemeye çalışıyor olabilir, bu yüzden kimberwicke an duraklatın ve ne dediğini anlamaya ankara seo firması çalışın. Bunlar sırası isle emme, sıkıştırma, yanma ve egzozdur. Veya, aracın ateşlemesini kapattığınızda, particle süre daha çalışmaya devam conductor olabilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder